Popularne

Artykuł

Inne

Jaki namiot na targi, jaki na stanowisko reklamowe? Wybór odpowiedniego namiotu

Jaki namiot na targi, jaki na stanowisko reklamowe? Wybór odpowiedniego namiotu

Namioty cieszą się sporym uznaniem na rynku z tego względu, że znajdują szerokie zastosowania. Wykorzystywane są na imprezach branżowych, eventach, targach, stanowiskach reklamowych itp. Wybór nie jest łatwy i zależy od zastosowania. konieczne jest zwrócenie uwagi na odpowiedni rozmiar namiotu, co pozwoli przyciągać uwagę odbiorców i swobodnie przemieszczać się miedzy stoiskami. Jaki namiot wybrać na daną okazję? O czym warto pamiętać?

Wybór idealnego namiotu

Na samym początku warto zastanowić się, jaką rolę będzie pełnił namiot w danym miejscu. Inne rozwiązanie zastosujemy na targach, a jeszcze inne na stanowiskach reklamowych lub imprezach w plenerze. W przypadku stanowisk ma on za zadanie pełnić rolę wystawową i przyciągać wzrok. W przypadku organizowania sporych targów branżowych konieczny jest wybór dużego namiotu, który dostosowany zostanie do położenia i rozmiarów imprezy. Warto tutaj rozważyć modułowe hale namiotowe, za pomocą których stworzymy dużą powierzchnią zadaszoną w odpowiednim kształcie. Wybór namiotu warto skonsultować z profesjonalną wypożyczalnią.

Namioty halowe

Namioty halowe mają szereg zalet, które są związane z łatwością montażu – na zewnątrz nie ma żadnych mocowań i słupów, co pozwoli stworzyć nieograniczoną przestrzeń. To z kolei wpłynie na możliwość dokładnego rozplanowania wnętrza namiotu i swobodne przemieszczanie się między reklamowymi stoiskami. Ponadto, taki namiot bez problemu wyposażymy w scenę główną, krzesła, stoliki, szatnie, a nawet przestrzeń cateringową. Ogromną zaletą jest fakt, że namioty tego rodzaju mogą zostać otwarte lub skorzystać można ze szczelnego zamknięcia w trakcie trudnych warunków atmosferycznych. Nawet w trakcie zimna na zewnątrz, korzystając z promienników gazowych, zapewnimy gościom komfort i wygodę.

 

Jaki namiot wybrać na imprezy plenerowe?

W przypadku imprez plenerowych lub targów warto postawić na mniejsze gabarytowo namioty, które posłużą również jako indywidualne stanowisko reklamowe. Zazwyczaj namioty takie są dostępne w kształcie sześciokąta lub kwadrata, przy czym tutaj także istnieje możliwość wyposażenia wnętrza w dodatkowe elementy (np. ściany, co pozwoli zamknąć namiot). Wybierając namiot na różnorodne imprezy warto zadbać o to, aby był on w pełni bezpieczny, jak i funkcjonalny, solidny oraz wykonany z najlepszych jakościowo materiałów.

Namioty wystawowe

Namioty wystawowe są przeznaczone przede wszystkim dla uczestników – mają one za zadanie wywrzeć dobre pierwsze wrażenie, które jest niezwykle ważne w kontakcie z odbiorcami. Pełnią one sporo funkcji, które bazują także na przyciąganiu uwagi potencjalnych klientów w sposób pozytywny i zachęcający do nawiązania relacji z przedstawicielami targów lub stanowisk reklamowych. Nie zapominajmy o estetyce takiego namiotu, która jest szczególnie ważna w przypadku organizowania imprez różnego typu dla sporej grupy odbiorców. Istotne jest również zadbanie o funkcjonalność i praktyczność namiotu, co pozwoli sprawnie i efektownie wyeksponować daną ofertę i przyciągnąć wzrok odbiorcy.

Co ciekawe, jeśli nie zastosujemy powyższych wytycznych, z pewnością nie zachęcimy klientów do skorzystania z naszych usług, a nawet możemy przyczynić się do skierowania ich uwagi na konkurencyjne stoiska. Niezwykle atrakcyjną alternatywą dla białych namiotów jest postawienie na transparentne namioty, które opierają się na transparentnych ścianach i dachu. Dzięki temu sprawiają wrażenie, że całe otoczenie praktycznie wchodzi do wnętrza namiotu – to bardzo ważny aspekt w przypadku organizowania spotkań i imprez w plenerze.

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Wymagane pola są zaznaczone *