Popularne

Artykuł

Dom

Zestawy ceramiczne na prezent świąteczny dla najważniejszych klientów? Czemu nie!

Zestawy ceramiczne na prezent świąteczny dla najważniejszych klientów? Czemu nie!

Siedziba firmy, konferencje wyjazdowe, targi branżowe, uroczystości firmowe czy imprezy sponsorowane to miejsca, w których najlepiej sprawdzają się gadżety reklamowe. Ale nie tylko. Można nimi także obdarować swoich klientów z okazji Świąt lub ważnych wydarzeń w jego firmie. Gadżety, takie jak np. kubki czy zestawy ceramiczne, wykazują niezwykłą skuteczność w zapamiętywaniu marki niż papierowa wizytówka, która leży zapomniana w portfelu. Pełnią one bardzo ważną funkcję marketingową, ale są także bardzo miłym gestem, dzięki któremu kontrahent czuje się doceniany i ma wrażenie, że firma o nim pamięta.

Zestawy ceramiczne i kubki muszą koniecznie posiadać wyraźny nadruk z logo lub nazwą przedsiębiorstwa. Estetyczne i staranne wykonanie sprawi, że klienci będą chętnie na co dzień z nich korzystali. Jest to sposób na swego rodzaju podświadomą reklamę, gdyż nawet jeśli potencjalny klient w danym momencie nie potrzebuje korzystać z usług firmy, to niewykluczone, że jego pierwszym wyborem, gdy przyjdzie taka potrzeba, będzie ta, której logo widnieje na używanym przez niego kubku czy filiżance. Gadżety reklamowe powinny kojarzyć się z marką, dlatego tak ważna jest spójna komunikacja wizualna.

 

Ceramika reklamowa – czy to tylko kubki?

Zdecydowanej większości z nas ceramika reklamowa kojarzy się głównie z kubkami z logo danej marki. Po części jest to prawda, jednak mało komu przychodzi do głowy, że ceramika branży reklamowej to także wiele innych, ciekawych i przydatnych produktów. Filiżanki, talerze, a nawet całe zestawy stołowe – wszystko, co zostało wykonane z porcelany można określić właśnie tym mianem. Bez wątpienia to właśnie kubki są najbardziej powszechną formą promocji. Są używane przez niemal każdego w codziennych sytuacjach. Dodatkowo oglądany cały czas podczas picia porannej kawy przez klienta, będzie wzbudzał przede wszystkim pozytywne skojarzenia. Każdy z nas z pewnością ma ulubiony kubek, który towarzyszy mu każdego poranka. Oczywiście nie każde naczynie będzie odpowiednie dla danej branży. Przykładowo kufel czy dzbanek są dedykowane branży gastronomicznej, ale filiżanka  czy kubek z nadrukiem z pewnością znajdą szersze grono odbiorców. Przy wyborze odpowiedniego produktu należy zwrócić szczególną uwagę na to, że niektóre części ceramiki reklamowej można ze sobą łączyć. Doskonałym przypadkiem na świetne połączenia jest wcześniej już wymieniona filiżanka z podstawką. W tym przypadku kierowana w stronę klienta siła przekazu jest podwójna. Gdy korzysta on z filiżanki, aby wziąć łyk świeżo zaparzonej kawy, widzi logo firmy. Gdy odkłada ją na talerzyk – także je widzi. Dzięki temu utrwala się ono w jego pamięci. To istny sukces podany na talerzu!

 

Jak wybrać odpowiedni model zestawów ceramicznych dla Twojego klienta?

Jeśli zastanawiasz się czy zestawy ceramiczne będą dobrym pomysłem jako prezent świąteczny dla Twojego klienta odpowiedź brzmi… tak! Jak wspominaliśmy, będzie to miły gest, który na pewno doceni. Zanim podejmiesz decyzję o zakupie konkretnego modelu, przemyśl, jak będzie komponował się z logo lub grafiką, którą chcesz na nim umieścić. Barwa Twojego logo powinna odcinać się od naczynia i przyciągać w elegancki, harmonijny i nienachalny sposób uwagę. Warto skonsultować się z grafikiem, który ma wiedzę w zakresie łączenia poszczególnych barw i wzorów. Jeśli Twój klient jest tradycjonalistą i zwolennikiem klasyki, doskonałym wyborem będą wersje czarne lub białe, na których każdy wzór będzie wyglądał doskonale. Osobom, które lubią intensywne barwy, z pewnością spodobają się czerwienie lub granaty. Świetne propozycje w różnych wzorach i kolorach znajdziesz tutaj: https://ceramika-reklamowa.com.pl/k/zestawy-ceramiczne/.

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Wymagane pola są zaznaczone *